Abbruch 1247363: 21261 SIFEM portfolio management and business services management
Publiziert am: 23. Februar 2022
SIFEM AG
To promote poverty alleviation and job creation through local entrepreneurial activity, SIFEM supports private enterprises in more than 70 developing and emerging market countries by making capital (equity and debt) available through financial intermediaries, and by providing knowledge to professional business management. Present active commitments amount to more than USD 800 million. Two separate suppliers are needed for Portfolio management and Business services management. The Portfolio Manager will be responsible for planning, realizing and managing investments with developmental and ESG (Environment, Social, Governance) impact including valuation, compliance, risk management, liquidity management etc. The Business services manager will support the strategic and oversight function of the Board. It will also assume administrative tasks.
Auftraggeber: | Dezentrale Bundesverwaltung / öffentlich rechtliche Organisationen |
Kategorie: | Abbruch |
Sprache: | en |
Tags: |
|
Gruppen: |
|
Untergruppen: |
|
Lots : |
|
Eignung, Zuschlag, Bedingungen
An award is not possible because no tender was delivered within the deadline given for submitting offers. The award procedure is abandoned according to Art. 43, paragraph 1, letter b PPA.
In accordance with Article 56 paragraph 1 of the Public Procurement Act (PPA), a written appeal against this decision can be lodged with the Federal Administrative Court, P.O. Box, 9023 St. Gallen, Switzerland, within 20 days of notification. Any appeal is to be submitted in duplicate and must include what is being sought, the grounds for appeal, evidence and the signature of the person lodging the appeal or his or her representative. A copy of this decision and available evidence must be included.
The provisions of the Administrative Procedure Act (APA) on legal holidays do not apply in accordance with Article 56 paragraph 2 of the PPA.
Registered in Bern under No. CHE-112.401.487
3005 Bern
E-Mail-Adresse:
Ein Angebot der Firma Noematica, der Spezialistin für IT-Evaluationen rund um Cloud, Gemeinden und Schulen sowie KMUs
✘ Massgeschneiderte Durchführung von IT-Evaluationen
✘ Tool-unterstützt von A bis Z, IT-Beschaffung via Einladungsverfahren,
öffentliche Ausschreibung oder Präqualifikationsverfahren
✘ einzigartiger Anforderungsdatenbank und Pflichtenheftsammlung
✘ Schwerpunkt Gemeinden und Schulen sowie ausgewählte KMU-Segmente
(Immobilien und Vermögensverwaltungen)
✘ Begleitung bei der Einführung
inkl. Erstellung ISDS-Konzept, Controlling, Governance
✘ Verkürzung der Angebotsfrist gem. Art. 46 Abs. 2 lit. a BöB durch elektronische Veröffentlichung und
Entgegennahme von Angebote auf elektronischem Weg
Rankings
Archive
Mit über 100,000 Einträgen das umfassendste Verzeichnis der Schweiz
Freihändige Verfahren: wann, wo, wie oft?
Eine Auswertung unseres Archivs zeigt, dass freihändige Verfahren meist mit technische Besonderheiten und Leistungen zur Ergänzung oder Erweiterung bereits erbrachter Leistungen begründet werden. Andere Fakten und einen kurzen gesetzlichen Überblick ...
mehr...